DoraInfo

Co można uzyskać z Ochrony Patentowej?

Poza ogólną korzyścią wskazaną powyżej, jest wiele innych powodów, dla których warto znać zasady „gry”, aby móc wygrywać.  Prosty przykład:
Załóżmy, że jesteś firmą z dobrymi pomysłami, masz ambicje zdobyć dominującą pozycje na rynku i nazywasz się, na razie niepozornie; „Coca-Cola”. Po paru latach ciężkiej pracy marketingowej zaczniesz osiągać pierwsze efekty. Wówczas na pewno znajdzie się konkurent, który nazwie swój produkt np. „Coca-Cola clear”, wymyśli recepturę uboższą i na dodatek ogłosi, że nowe jest zdrowsze. Pozamiatane.
Można inaczej. Ochrona znaku towarowego twojej marki pozwoli uniknąć takiej wpadki.
Przykładów przydatności Ochrony Patentowej jest wiele i do tego nie trzeba być koncernem.
Jesteś gotowy, by wejść do gry?